Afslank Artikelen

Hoe gewicht te verliezen aan de onderkant van je armen

Veel van ons worstelen met extra vet aan de onderkant van onze armen. Dit vet is niet aantrekkelijk en het zwabbert als we zwaaien. Het is echter een van de moeilijkste plaatsen om zich van vet te ontdoen. Dus, wat moet men doen?

Afvallen.
Het zal niet genoeg zijn om te sporten of om te proberen dit gedeelte te vormen. Je zal gewicht moeten verliezen om vet te verliezen onder je arm. Dit is nooit gemakkelijk, maar de volgende dingen zullen helpen.
Eet goed door het maken van de juiste keuzes van goed voedsel en eet kleinere porties
Doe ten minste 3 keer per week gedurende 30 minuten of meer aan lichaamsbeweging
Drink veel water

Het is vaak niet helemaal zo eenvoudig, maar dit is de basis achter gewichtsverlies.

Oefening voor de triceps.
De spieren die aan de achterkant van de arm zitten waar vet vaak wordt opgeslagen, worden de triceps genoemd. Het is een beetje moeilijker om voor deze spieren oefeningen te doen, maar het is belangrijk om iets te doen om de spier te vormen. Door de spier te vormen kom je van de zwabber af en krijg je ook een betere look als je gewicht gaat verliezen.
Triceps dips – Deze oefening wordt gedaan door recht te staan voor een tafel en de palmen van je handen plat op de tafel te leggen met je vingers naar voren. Stap van de tafel weg, zodat je armen je lichaam ondersteunen. Zodra je de spieren kan voelen branden op de achterkant van je armen, blijf je drie tellen in deze houding. Dan sta je opnieuw recht. Herhaal dit een paar keer.
Backward Lifts – Deze oefening wordt gedaan door het een halter of blikje soep in elke handpalm te plaatsen. Ontspan je polsen en richt beide handpalmen naar achteren. Rechtopstaand til je de soepblikjes of halters zo ver mogelijk naar achteren.
Tricep Extensions – Om dit te doen moet je naar voren leunen en je lichaam met een hand ondersteunen op een stoel of tafel. In de andere hand houd je een halter of soepblik. Hef je elleboog zo ver mogelijk naar achteren. Strek de arm dan in een achterwaartse beweging. Houd je pols en schouder stil en herhaal dit.

Elk van deze oefeningen zal je helpen om dit gedeelte van je arm te vormen en er verbeteringen op aan te brengen als je afvalt.

Stretches.
Het is ook belangrijk dat je een aantal stretches doet gedurende de dag. Dit geldt vooral als je een baan hebt waar je voor lange tijd in dezelfde positie zit. Steeds in dezelfde houding zitten kan ervoor zorgen dat je spieren beginnen te verslechteren. Door stretching kan je ze gezond blijven houden. Strek je armen boven je hoofd, beweeg je armen over je hoofd en gebruik een arm om de andere dichter bij het lichaam te trekken. Stretch een maal per uur om je spieren sterk te houden.

Hoewel je niet in staat zal zijn om je te ontdoen van het vet onder de arm door alleen maar oefeningen te doen, zal het je helpen om dit gedeelte van het lichaam vorm te geven. In combinatie met een gezonde levensstijl kan je de armen hebben die je wilt.

Schrijf een reactie