Hulpmiddelen Voor Het Afvallen

Leer slimme manieren om te diëten en val effectief af!

Buitenshuis eten kan voorkomen voor uiteenlopende redenen, een aantal van ons doen dit om samen te komen met vrienden en sommigen doen dit om dagelijkse sleur in huis te verbreken. Maar om welke reden het ook is, buitenshuis eten, zoals in restaurants of fastfoodketens, geeft ons de neiging tot een ongezonde voeding. In tegenstelling tot wanneer we thuis koken en eten, bespaart het ons geen overdreven ingrediënten die ons dikker en ongezond maken. Buitenshuis eten kan een doodzonde zijn voor strikte diëters, eten wat niet goed is kan een uitzinnig moment zijn.

Maar wist u dat er dingen zijn die u kunt doen om geen slecht, calorierijk voedsel te eten zonder dat u daarvoor naar huis moet? U hoeft niet depressief te worden omdat u denkt dat u niet buitenshuis kunt eten, omdat het uw dieet zou vernielen. Er zijn manieren waarop u kunt oefenen om calorierijk voedsel te vermijden terwijl u geniet van het uitzicht buiten. Nu kunt u kletsen met uw vrienden zonder verontrust te zijn dat er iets uw goede voedingplan zal vernielen.

Verminder uw calorie-inname door voedingsmiddelen te ruilen

1. Als u bij Applebee’s bent kunt u in plaats van een gegrilde steak en een Caesar salade met toast te bestellen, eens proberen een salade met zwarte kip te eten. Door dit te doen bespaart u 765 calorieën.

2. Bij Ben en Jerry’s kunt u in plaats van een bakje ijs met pindakaas te eten, kiezen voor een half bakje chocolade brownie ijs met bevroren yoghurt. Wat krijgt u? 170 calorieën minder.

3. Bij Burger King kunt u de tender crisp chicken sandwich vervangen door 5 stuks chicken tenders voor 580 calorieën minder.

4. In plaats van het medium chocolade van Dairy Queen, kunt u dit proberen te ruilen met een half kopje chocolade soft serve en u bespaart 720 calorieën.

5. Bij Denny’s kan u de prachtige Franse toast schotel inruilen voor karnemelk pannenkoeken voor 850 calorieën minder.

6. Als u dineert bij Olive Garden, kunnen spaghetti en gehaktballen worden geruild voor lnguine al marinara en u bespaart maar liefst 710 calorieën.

7. Als u bij Pizzahut heet, kunt u een stuffed crussed meatlovers pizza ruilen voor een heerlijke thin-crust pizza met ham, rode ui en champignons. Zelfde smaak maar 360 calorieën minder.

8. Als u een kopje koffie haalt bij Starbucks, neem dan in plaats van een Grande Mocha Frappucino met slagroom eens een Grande Caffe mokka zonder slagroom en u bespaart meteen 250 calorieën.

9. Als u sandwiches koopt bij Subway, probeer dan, voordat u de 6 inch tonijn bestelt, deze te vervangen door een 6 inch veggie delite en u heeft 300 calorieën minder.

10. Bij Taco Bells kunt u de burrito gevuld met gegrilde kip proberen te vervangen door fresco stijl ranchero chicken soft taco en u bespaart gewoon 470 calorieën.

Wie zegt dat een dieet altijd thuis moet? Ga uit en beleef plezier terwijl u geniet van uw maaltijden, zelfs als u op dieet bent en val effectief af!

Schrijf een reactie